Här hittar du svar på många utav de vanligaste frågorna vi får ställda till oss. Istället för att behöva kontakta oss så hittar du förhoppningsvis svaret på just din undran här. Hoppas det är till hjälp!

Var är min beställning just nu?

Hos Schenker, DHL eller Posten kan du med hjälp av kollinumret se var paketet befinner sig. Kollinumret hittar du i det mejl vi skickade ut i samband med att din order skickades. Mindre försändelser, som brev, kommer direkt i din brevlåda och är oftast inte sökbara.

Vad kostar frakten?

Ingenting! Du har Fri Frakt på alla beställningar oavsett ordervärde. Även om du så bara beställer för 20 kr 🙂

Vad kostar Returfrakten?

Returfrakten betalas av dig. Så beroende på vem (vilket fraktföretag) du väljer att skicka tillbaka med så varierar också priset för detta.

Hur returnerar eller byter man en vara?

Läs igenom våra Returvillkor så får du svaret på din fråga där.

Min vara har gått sönder, vad ska jag göra nu?

Mejla oss och beskriv vad som är fel på produkten så hjälper vi dig på bästa möjliga sätt!

Om en produkt är slut, kommer den in igen och när i så fall?

Alla varor som syns på hemsidan har vi i vårt lager. Med största sannolikhet så kommer en produkt som är slut i lager inte in igen. Anledningen är att vi driver en outlet och säljer ut överblivna produkter som många gånger endast finns i ett fåtal ex till det låga priset.

Var är mitt kollinummer?

Kollinumret finns i det mejl du fick i samband med att din beställning skickades.

Jag har inte fått något SMS om att kunna hämta ut mitt paket?

Det går bra att hämta ut paketet med endast ditt kollinummer. Kollinumret hittar du i ett mejl vi skickade ut i samband med att din order skickades. Tycker du att det tagit lång tid så kontakta oss gärna så hjälper vi till att ta reda på vad som kan ha hänt med ditt paket.

Hur länge ligger paketet kvar på utlämningsstället?

Det kan ligga där i ungefär 14 dagar (lite beroende på paketleverantör). Sedan skickas det tillbaka till oss och vi kommer då fakturera dig 250 Kr för de kostnader vi haft i och med frakt, returfrakt, packning mm.

Jag råkade skriva fel adress eller telefonnummer, hur gör jag nu?

Hör av dig till oss så snabbt som möjligt via mejl. Om vi ännu inte packat din order så kan vi ändra det. Ser vi något som ser konstigt ut så försöker vi kontrollera det och lösa det själva.

Hur vet jag vilken storlek jag ska välja?

Det kan naturligtvis vara svårt ibland men vi skriver ut så mycket information som möjligt om produkterna. Blir det fel är det bara att byta så länge det finns hemma i en annan storlek.

Hur lång är leveranstiden?

Vi strävar alltid efter snabba leveranser. Alla beställningar som läggs skickar vi samma dag eller senast dagen efter. (På grund av att vårt lager just nu är externt kan leveranstiderna tyvärr bli lite längre)

Vi levererar på 2-3 arbetsdagar inom Sverige. Bor man norr om Sundsvall får man räkna med lite längre.

Kan jag ändra eller avbeställa en order?

Är din order ännu inte skickad så hör av dig till oss via mejl så hjälper vi dig!

Varför kan jag inte handla mot faktura?

I dagsläget erbjuder vi endast Kortbetalning via Stripe och PayPal som betalningsmetod. Det kommer dock att komma till fler betalsätt framöver.

Hoppas du hittat svaret på din fråga!

Skulle du fortfarande sitta svarslös … kontakta oss här.